دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 14, 2024
امام جمعه درود

حوزه/ امام جمعه دورود گفت: فرهنگ زیربنای ساختار یک جامعه است و تا این مسئله مهم اصلاح نشود، سایر مسائل از قبیل مسائل اجتماعی و اقتصادی نیز اصلاح نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام محمد قائدرحمتی امام جمعه دورود یکشنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با گرامیداشت مجاهدت‌های شهدای مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله، اظهار داشت: اسرائیل کودک کش و آمریکای جنایتکار با کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم فلسطین، غزه و لبنان روز به روز در نزد آزادگان جهان منفورتر می‌شوند و در مقابل مبارزات جبهه مقاومت و اتحاد جهان اسلام پررنگ‌تر و منسجم‌تر خواهد شد.

وی با تبیین و تشریح مقوله فرهنگ، گفت: فرهنگ زیربنای ساختار یک جامعه است و تا این مسئله مهم اصلاح نشود، سایر مسائل از قبیل مسائل اجتماعی و اقتصادی نیز اصلاح نخواهد شد.

امام جمعه دورود، با تأکید بر اینکه با کار کردن در حوزه فرهنگ تمدن اسلامی شکل می‌گیرد، یادآور شد: با تشکیل حلقه‌های میانی در این راستا می‌توان به اهداف مدنظر رسید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دورود، با اشاره به موضوع حقوق شهروندی، خاطرنشان کرد: مسئولین و دست‌اندرکاران باید تمام تلاش خود را معطوف به حقوق شهروندی و خدمت به آحاد مردم در نزدیکترین زمان ممکن کنند.

حجت الاسلام قائدرحمتی، اظهار کرد:اگر فردی با یک امضا مشکل شخصی و خانوادگیش حل می‌شود، وی را چندین روز و ماه سرگردان نکنند که اگر چنین شود این امر و مسائلی از این قبیل از موازین قانونی و اسلامی به دور خواهد بود.

در پایان سایر اعضا نیز دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در خصوص راهکارهای نهادینه سازی فرهنگ عمومی را بیان کردند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha